Úloha 6.
Napíšte program, ktorý bude pozostávať z 2 častí. Jedna bude merať teplotu, druhá bude riadiť pohyb kocky po miestnosti. Kocka sa pohybuje, kým nenarazí. Potom sa odmeria teplota a kocka sa pootočí. Kocka chodí po miestnosti 5 minút. Tento program nahrajte do kocky na servery s konkrétnou IP adresou. Nakoniec vyhodnoťte namerané hodnoty pomocou grafu.
- Prvá časť programu bude obsahovať meranie teploty pomocou teplotného senzora. Na začiatku programu nezabudnite inicializovať teplotný senzor.
- Program musí obsahovať testovanie času. Príkaz vetvenia bude na základe hodnoty časovača, ktorý musí byť na začiatku programu inicializovaný. Ak je hodnota vyššia ako 5 minút, tak sa pohyb zastaví a poslednýkrát sa odmerá teplota. V opačnom prípade sa autíčko pootopčí, odmeria sa teplota. Beh programu bude pokračovať na mieste, kde sa autíčko začína pohybovať po miestnosti.
- Po skončení merania, priložte kocku k vežičke na serveri a pomocou klienského programu stiahnite údaje a vyhodnoťte ich na grafe.
meranie teploty v miestnosti pri pohybe autíčka
výsledný graf nameraných hodnôt
|